Ausnutria ready for launch!

12 juni 2019

Met trots verwelkomen wij Ausnutria aan boord bij Rocket Digital!

Ausnutria is een toonaangevende melkpoederproducent met vestigingen in Nederland, China, Rusland, het Midden-Oosten en Canada. De producten zijn kwalitatief zeer hoogwaardig. Het bedrijf is actief met de merken Kabrita en Neolac en groeit als kool. Afgelopen jaar steeg de omzet met 37,3% naar 683,7 miljoen euro (bron: Ausnutria).

Ausnutria heeft Rocket Digital ingeschakeld om gezamenlijk de online marketing te verzorgen voor de Nederlandse markt. Een geweldige uitdaging; de markt is groot en zeer competitief. Er is in korte tijd een intensieve samenwerking ontstaan met de marketingafdeling van Ausnutria waardoor we snel stappen maken.

Ausnutria over de samenwerking met Rocket Digital

We hebben gekozen voor Rocket Digital omdat zij op een zeer gedegen manier te werk zijn gegaan. Ze hebben ons in een kort tijdsbestek inzichten gegeven die zeer waardevol waren en hebben door de pragmatische aanpak snel resultaten weten te behalen.

Carolien Rijkse-Kamerling, Online Marketeer Europe

Kabrita & Neolac

Neolac is biologische flesvoeding uitsluitend op basis van Nederlandse koemelk, verrijkt met biologische GOS, duurzame DHA & AA. Kabrita wordt gemaakt van 100% biologische geitenmelk

Vond je dit interessant?

Schrijf je in voor onze nieuwsflits en ontvang maandelijks een update met onze laatste blogs en updates!

volg ons op