Content

Categorieën

Content

Gesloten bèta: Search Console Insights

20 augustus 2020 Niels Rutgers

Contentmarketeers opgelet! Er circuleren honderden programma’s en tools rond die je vertellen hoe je je content kunt optimaliseren. Maar vertellen ze allemaal hetzelfde? Gebruiken ze allemaal gelijke data? Wij weten het ook niet. Wat we wel weten, is dat Google bezig is met iets nieuws. Search Console Insights is momenteel een gesloten bèta en richt zich op inzicht in de prestaties van content. Onze glazen bol is stuk, maar we verwachten er veel van!

Content creëren ten tijde van COVID-19

4 juni 2020 Nicole Biesma

De afgelopen weken hebben veel bedrijven zich afgevraagd hoe en of ze überhaupt hun bedrijf moeten promoten ten tijde van de crisis. Het is logisch dat veel bedrijven zich dit afvragen, maar het korte antwoord op deze vraag is; ja natuurlijk moet je nog steeds je bedrijf promoten.

Wanneer je nu zou stoppen met je marketingactiviteiten heb je een veel zwakkere positie ten opzichte van je concurrenten zodra deze crisis voorbij is. Het is nu niet de juiste tijd om te stoppen met je marketingactiviteiten, je zou alleen meer doordacht en strategisch moeten nadenken over je uitingen. Een aantal bedrijven kan momenteel geen diensten aanbieden en/of producten verkopen, dus welke content creëer je dan?

 

volg ons op