Met trots verwelkomen wij Hanzehogeschool Groningen aan boord bij Rocket Digital
Via een onderhandse aanbesteding waar vier noordelijke online marketing bureaus voor waren uitgenodigd, is Rocket Digital geselecteerd als online marketing partner van de Hanzehogeschool Groningen.
De opdracht betreft het leveren van strategisch advies op het gebied van SEO en Google Analytics, het voeren van regie op de uitwerking van de online marketing strategie en het opbouwen van search ads (SEA) en social media advertising (SMA).
De opdracht sluit volledig aan bij onze expertises. We zijn dan ook enorm trots dat Hanzehogeschool Groningen Rocket Digital heeft geselecteerd op basis van onze aanpak, werkwijze, het inzichtelijk maken van kosten en opbrengst én duurzaamheid.
Hanzehogeschool Groningen over de samenwerking
Rocket Digital is een prettig no-nonsense bureau met een gestructureerde aanpak. We hebben er het volste vertrouwen in dat dit zal leiden tot betrouwbare metingen en advertenties die het volledige potentieel benutten.
Frank De Kleine, specialist online werving Hanzehogeschool Groningen
Over Hanzehogeschool Groningen
De Hanzehogeschool Groningen moedigt studenten aan om zich te ontplooien; niet alleen als professional, maar ook als mens die zich verantwoordelijk voelt voor de wereld om zich heen. Jouw eigen ontwikkeling én jouw rol in de samenleving vinden. Daar gaat het om.
Het onderwijsaanbod omvat 54 bacheloropleidingen, 8 programma’s voor associate degrees en 19 masteropleidingen. Van de opleidingen is een aantal Duits- en Engelstalig.
Het onderwijs is georganiseerd in 18 schools. Met drie multidisciplinaire kenniscentra en drie Centres of Expertise is de Hanzehogeschool Groningen een kennisinstelling waar toegepast onderzoek, beroepspraktijk en innovatie geïntegreerd zijn in het onderwijs.
De ondersteunende diensten van de hogeschool zijn ondergebracht in vijf stafbureaus en een facilitair bedrijf.