Over Rocket Digital

Categorieën

Emerce 100 RD

Emerce 100

7 april 2020 Pieter Majoor

Leuk! Voor 2020 zijn we voor het eerst opgenomen in de Emerce 100, een jaarlijkse uitgave met de 100 beste e-business bedrijven in Nederland.

Vanuit onze Groningse nuchterheid hebben we eigenlijk weinig met “beste” en “snelst groeiende” lijstjes. We halen ons geluk en voldoening oprecht uit het verzetten van kwalitatief zeer goed werk met ambitieuze en betrokken opdrachtgevers en medewerkers. Op onze eigenwijze manier, zonder groeidoelstelling en targets. Met veel positieve reviews van opdrachtgevers als resultaat.

Emerce 100 RD

Nu we ons toch hebben ingeschreven én zijn opgenomen in deze notering, waar in totaal 868 bedrijven zich voor hebben ingeschreven, kunnen we niet anders zeggen dat het toch best leuk is.

We werken al ruim 8 jaar aan Rocket Digital. Met veel opdrachtgevers werken we al vele jaren samen, zoals FysioSupplies (sinds 2013), Reclameland (sinds 2014), Vlaggen Unie (sinds 2013) en The Online Retail Company (sinds 2012). En dat is maar een kleine selectie, want inmiddels werken we voor bijna 100 bedrijven en instellingen, waarvan velen al jarenlang.

Onze notering in de Emerce 100 willen we daarom ook vooral aangrijpen om onze opdrachtgevers te bedanken voor hun vertrouwen en prettige samenwerking. En natuurlijk onze medewerkers – waarvan maar liefst drie dit jaar een 5-jarig jubileum vieren – die zich dagelijks inzetten voor onze opdrachtgevers.

Dus bij deze: enorm bedankt opdrachtgevers en collega’s!

Hanzehogeschool ready for launch!

10 juli 2019 Lennart Moes

Hanzehogeschool Groningen heeft Rocket Digital gekozen als online marketing partner.

En daar zijn we trots op!

Hanzehogeschool Groningen heeft vestigingen in Groningen, Assen, Leeuwarden en Amsterdam. Naast een divers cursusaanbod biedt de hogeschool tientallen bachelor- & masteropleidingen, zowel in voltijd als deeltijd. Het aanbod behelst een breed spectrum; er zijn opleidingen op het gebied van kunst, maatschappij, economie, gezondheid en techniek. Speciale aandacht is er voor energie, ondernemerschap en healthy ageing.

(tekst gaat door onder de afbeelding.)

Hoe wij groeien zonder groeistrategie.

29 maart 2019 Lennart Moes

Van 0 naar 90 opdrachtgevers zonder acquisitie

Bij Rocket Digital zijn we misschien net een beetje anders. We doen het op een manier die bij ons past. Een focus op langere termijn met oog voor opdrachtgever én collega. Duurzame relaties in plaats van snelle groei.

We nemen je graag mee in onze manier van werken. Schaamteloze zelfpromotie? Zeker! We zijn geen borstkloppers, maar wel trots op het bedrijf Rocket Digital en onze manier van werken. Leuk om met je te delen :).

Rocket Digital en de NFK gaan samenwerken

18 juni 2018 Arjan Klaassen

Vanaf de zomer van 2018 werkt Rocket Digital samen met de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties door te helpen bij diverse online activiteiten. Deze koepelorganisatie vertegenwoordigt negentien verschillende kankerpatiëntenorganisaties. De NFK werkt vanuit patiëntperspectief aan een betere kwaliteit van leven, een betere kwaliteit van zorg en een betere toegankelijkheid van zorg voor (ex-)kankerpatiënten. Vanuit Rocket Digital gaan wij onder andere de online vindbaarheid verbeteren. Daarnaast zijn wij een ondersteunende factor geweest in de ontwikkeling van de nieuwe website, die in de zomer van 2018 live is gegaan.

Wij zijn erg verheugd om met de NFK samen te werken en kijken uit naar de komende ontwikkelingen.

NFK over Rocket Digital:

“Wij zijn erg blij met deze toekomstbestendige samenwerking, samen zorgen we ervoor dat NFK ook online een sterk merk wordt. Tot nu toe heeft Rocket Digital ons met goede raad en daad bijgestaan én weten zij ook nog eens snel te schakelen.”

Abiant kiest voor Rocket Digital

16 mei 2018 Jacobien van Klinken

En daar zijn we trots op! Met maar liefst 11 vestigingen is Abiant Uitzendgroep een van de grootste uitzendorganisaties in Noord-Nederland. Dagelijks zijn er ruim 2000 uitzendmedewerkers namens Abiant aan de slag, in variërende regio’s, sectoren, en opleidingsniveaus. Abiant is een nuchtere partij, waarin waarden als persoonlijkheid en betrokkenheid centraal staan. Dat zijn waarden die passen bij Rocket Digital. De samenwerking is reeds gestart, de eerste stappen zijn gezet en we hebben er alle vertrouwen in dat we samen nog veel meer uit online marketing gaan halen!

Abiant over Rocket Digital:

Vanuit Abiant Uitzendgroep vinden wij Rocket Digital een prettige, nuchtere partij om mee samen te werken. Dankzij Rocket Digital worden onze Google AdWords campagnes snel en efficiënt online geplaatst en zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing.

 

Rebranding Rocket Digital

Rebranding van je bedrijf: onze ervaring!

8 maart 2018 Pieter Majoor

Rebranding van je bedrijf? Wij hebben het in januari 2018 gedaan. Het was uitdagend, ontzettend leuk om te doen en kostbaar, zowel de investering in tijd als in geld. Het ruimt op, het zet je bedrijf op de kaart en je bent weer toekomstproof.

Het was een ontzettend gaaf traject. Na afloop hebben we vanuit allerlei hoeken vragen gekregen over onze “rebranding ervaring”. Reden om dit eens op papier te zetten!

Vandaag vieren we feest (blog 5 van 5)

12 januari 2018 Pieter Majoor

Het is zover, vandaag vieren we feest! Want vanaf vandaag heet in2search Rocket Digital.

Vrijdag 12 januari vieren we feest (blog 4 van 5)

11 januari 2018 Pieter Majoor

Maar niet omdat we weer fris en fruitig op de foto staan.

Begin 2018. Weer een jaartje ouder, wijzer en beter. Gestart met twee, inmiddels een team van 10 online marketing toppers. De mensen die bij in2search zijn “het goud” van ons bedrijf. We verkopen de kennis en ervaring die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd en waar we dagelijks hard aan werken om die verder te verbeteren.

Vrijdag 12 januari vieren we feest (blog 3 van 5)

10 januari 2018 Pieter Majoor

Maar niet omdat we >20.000 koppen koffie hebben gedronken.

Aanstaande vrijdag hebben we iets te vieren! Het feit dat het filterkoffieapparaat van een paar tientjes reeds lang en breed is afgeschreven – en nog altijd loopt als een trein – is niet de reden. Lees verder onder de vouw.

Klanttevredenheidsonderzoek

Vrijdag 12 januari vieren we feest (blog 2 van 5)

9 januari 2018 Pieter Majoor

Maar niet omdat klanten ons beoordelen met een 8,4.

Uit het klanttevredenheidsonderzoek van afgelopen zomer is gebleken dat onze klanten blij zijn. Alle onderdelen binnen de samenwerking, van contactfrequentie tot kennisniveau, worden beoordeeld met een 8 of hoger. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee, daar doen we het voor. Dag in dag uit zetten we ons hard in om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen.

Vrijdag 12 januari vieren we feest! (blog 1 van 5)

8 januari 2018 Pieter Majoor

Maar niet omdat we gaan verhuizen.

Alhoewel, we gaan wel verhuizen, maar blijven in de prachtige Mediacentrale. Enige tijd geleden kregen we er lucht van dat Voys de Mediacentrale na ruim 10 jaar zal gaan verlaten (en je kunt ze vanaf 1 maart hier vinden). Een uitstekende timing; we zochten al enkele maanden naarstig naar een grotere ruimte. Want hoe efficiënt ook, 12 bureaus op 70 m2 is niet ideaal, zeker niet als 5 mensen de telefoon pakken of je buurman of buurvrouw snotverkouden is.

Klanttevredenheidsonderzoek

Rocket Digital Klanttevredenheid

14 juli 2017 Bobby Postmus

Afgelopen 20 weken heb ik voor mijn studie Commerciële Economie aan de Hanze Hogeschool te Groningen stage gelopen bij Rocket Digital. Mijn stage bestond uit twee onderdelen: meewerken aan hele toffe klanten en het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek. In dit blog deel ik graag de uitkomsten en bevindingen van het klanttevredenheidsonderzoek.

JUNCTION on Tour | feb’16

15 februari 2016 Lennart Moes

Vrijdag 12 februari: de eerste JUNCTION on Tour is een feit! Een dag om geïnspireerd te raken op het gebied van media, creativiteit en techniek. JUNCTION on Tour is een initiatief van JUNCTION People, een samenwerkingsverband tussen vijf noordelijke mediabedrijven:

  • Full service internetbureau iWink
  • av-communicatiebureau Pro-Time Broadcast & Content
  • Marketing bureau Rocket Digital
  • mobile en interactive specialist Freed
  • JUNCTION Creativity. Media. Technology.

In de artikel een verslag van de eerste JUNCTION on Tour.

Even binnenkijken bij Rocket Digital

22 januari 2016 Pieter Majoor

Altijd al benieuwd geweest naar ons kantoor? Voilà, een kleine impressie! We zijn blij met onze recente aanwinsten: de voetbaltafel en geluidsabsorberende lampen van Knap Ontwerp. Het kantoor een keer in real life bekijken? Onze filterkoffie staat altijd klaar.

Junction People - in2search

JUNCTION start unieke samenwerking tussen noordelijke mediaspecialisten

11 juni 2015 Lennart Moes

JUNCTION gaat intensief samenwerken met vier noordelijke mediabedrijven: Full service internetbureau iWink, av-communicatiebureau Pro-Time Broadcast & Content, Marketing bureau Rocket Digital, en mobile en interactive specialist Freed. JUNCTION verzorgt oplossingen op gebied van creativiteit, media en technologie.

Rocket Digital & The Wolf Of Wall Street

30 oktober 2014 Pieter Majoor

Jordan Belfort, THE WOLF OF WALL STREET, komt naar Nederland. De frauduleuze beursspeculant, van wie het leven is vereeuwigd in de film Wolf of Wall Street, geeft op 19 november in de RAI in Amsterdam twee presentaties over zijn turbulente leven. De organisatie achter het event, Success Resources UK, heeft Rocket Digital ingeschakeld om de online kaartverkoop te boosten.

Reclameland

Samenwerking Rocket Digital – Reclameland

11 maart 2014 Pieter Majoor

Reclameland heeft Rocket Digital als partner gekozen voor het beheren van haar Online Advertising campagnes. De samenwerking is drie maanden geleden gestart, met als opdracht het significant verhogen van de omzet uit de lopende Google AdWords campagnes.

Rocket Digital bezoekt Google Dublin

23 oktober 2013 Pieter Majoor

Dublin: Stad van Guinness en Stew, Oscar Wilde, Trinity College én van Google European Headquarters. Het Google complex in Dublin is ‘in principe hetzelfde als het kantorencomplex in Silicon Valley’ aldus Vice President John Herlihy. Een klein verschil is dat in Dublin de regen gestaag uit de hemel valt, maar eenmaal binnen is alle nattigheid vergeten. De Google kleuren spatten van de muren, er zijn hippe sodabars om de dorst te lessen en tot mijn verbazing bevindt zich op het dak een speeltuin voor de broodnodige ontspanning. Een indrukwekkend begin van een 2-daagse conferentie in ‘Silicon Docks’.

volg ons op