Blog

Categorieën

AdWords campagne optimaliseren

20 juli 2012 Lennart Moes

Het doel van het optimaliseren van een AdWords campagne is in veel gevallen eenvoudig; meer conversies genereren tegen minder of gelijkblijvende kosten. Eén van meest effectieve optimalisatieslagen om dit te realiseren is het optimaliseren van de CPC-biedingen (kosten per klik). Doorgaans zijn optimalisaties van de CPC-biedingen direct terug te zien in de resultaten.

Is Google AdWords moeilijk?

12 juli 2012 Pieter Majoor

De laatste tijd geven we met enige regelmaat Google AdWords trainingen. Tijdens deze trainingen ligt eenvoud en complexiteit vaak dicht bij elkaar. Adverteren met Google AdWords is eigenlijk niet heel moeilijk. Tegelijkertijd is het goed opzetten en beheren van een AdWords een specialisme.

AdWords setup, waar te beginnen?

6 juli 2012 Pieter Majoor

Het efficiënt bouwen van een complete Google AdWords campagne blijkt vaak een behoorlijke klus. Denk aan het samenstellen van een complete woordenlijst en het clusteren van alle woorden in specifieke campagnes en advertentiegroepen. De drang naar het creëren van de perfecte AdWords campagne resulteert niet zelden in lange lijsten met zoekwoorden waarvan slechts een klein percentage resultaten genereert. Dit kan op zich geen kwaad, al is het weinig efficiënt het maakt het een AdWords account onnodig onoverzichtelijk.

in2search in de mediacentrale

8 januari 2012 Lennart Moes

Per 1 april 2012 zal in2search intrek nemen in de Mediacentrale in Groningen. Momenteel werken er ruim 50 (nieuwe) media-, ict- en data gerelateerde bedrijven vanuit de Mediacentrale, dat daarom wel het creatieve hart van Groningen wordt genoemd. Samen met de imposante uitstraling, de uitstekende bereikbaarheid en representatieve ruimtes is dit voor in2search dé reden om in de Mediacentrale kantoor te houden.

volg ons op