Samenwerking Rocket Digital – RTV Drenthe

18 september 2013

RTV Drenthe schakelt Rocket Digital in om haar programmering online te promoten. De samenwerking komt tot stand na een succesvolle pilot met het programma “Het leukste dorp van Drenthe”, waarin 87 dorpen tegen elkaar strijden.

800.000 advertentievertoningen


Zowel Google als Facebook campagnes zijn ingezet om stemmen te werven waarmee de competitie en het programma onder de aandacht werden gebracht. Met beide kanalen zijn circa 800.000 advertentievertoningen in Drenthe gegenereerd in 7 weken tijd.

Het leukste dorp van Drenthe

Continue zichtbaarheid RTV Drenthe

Bas Eefting, manager marketing & communicatie bij RTV Drenthe, is blij verrast door de impact van de campagnes:

“Door de online campagnes waren we gedurende de competitie continu zichtbaar op Facebook, Google en het Display Netwerk, wat veel aandacht en stemmen heeft opgeleverd. Door de programma’s van RTV Drenthe online te promoten, verwachten we meer kijkers voor onze reguliere programmering aan te kunnen trekken.”

Vond je dit interessant?

Schrijf je in voor onze nieuwsflits en ontvang maandelijks een update met onze laatste blogs en updates!

volg ons op