Social

Categorieën

TikTok is hot: alles wat je wilt weten over deze populaire app!

13 maart 2020 Marieke Schulenburg

Elke dag gebruiken ruim 100 miljoenen mensen de app TikTok en worden er meer dan 10 miljoen video’s gepubliceerd. Deze social media app is het afgelopen jaar heel hard gegroeid en heeft inmiddels zelfs meer gebruikers dan Twitter en Snapchat samen. Toch is de app voor veel volwassenen nog redelijk onbekend. Hieronder vind je alle ins en outs én geven we enkele tips over hoe je deze app in kunt zetten voor je eigen bedrijf.

LinkedIn advertising update: vergelijkbare groepen

14 januari 2020 Marleen van der Molen

Voor alle adverteerders op LinkedIn, of bedrijven die dat tot nu toe nog niet zo interessant vonden, is er een interessante update geweest! Het was al een tijdje mogelijk via Google en Facebook, maar ook LinkedIn heeft deze feature nu uitgerold.

Facebook Ads

Update: opmaak Facebook advertenties op mobiele apparaten

27 augustus 2019 Marleen van der Molen

Vanaf 19 augustus 2019 heeft Facebook de opmaak van advertenties in het mobiele nieuwsoverzicht veranderd. Er zijn twee grote wijzigingen, waarmee Facebook claimt een betere ervaring te kunnen bieden voor mobiele bezoekers.

Facebook vervangt de relevantiescore voor 3 nieuwe statistieken

13 maart 2019 Marieke Schulenburg

Vanaf 30 april zal Facebook de relevantiescore vervangen voor 3 nieuwe statistieken. De relevantiescore is een cijfer tussen 1 en 10 die weergeeft hoe relevant desbetreffende advertentie is voor de doelgroep die wordt getarget. Facebook hoopt hiermee deze statistieken beter bruikbaar te maken. Benieuwd welke dat zijn? Lees er hieronder alles over.

Google+

Google+ stopt definitief

4 februari 2019 Jacobien van Klinken

Google+-gebruikers ontvingen gisteren een mailtje: Google+ wordt definitief uit de lucht gehaald. Vanaf vandaag kunnen er geen nieuwe accounts en/of pagina’s meer worden aangemaakt. Na 2 april 2019 bestaan persoonlijke Google+-accounts niet meer. De reden: het wordt weinig gebruikt. En omdat “het moeilijk is te zorgen dat Google+ een product blijft dat voldoet aan de verwachtingen van consumenten”, aldus Google.