Vanaf 19 augustus 2019 heeft Facebook de opmaak van advertenties in het mobiele nieuwsoverzicht veranderd. Er zijn twee grote wijzigingen, waarmee Facebook claimt een betere ervaring te kunnen bieden voor mobiele bezoekers.
Vanaf 19 augustus 2019 heeft Facebook de opmaak van advertenties in het mobiele nieuwsoverzicht veranderd. Er zijn twee grote wijzigingen, waarmee Facebook claimt een betere ervaring te kunnen bieden voor mobiele bezoekers.
In januari 2019 zijn 96% van de actieve gebruikersaccounts op Facebook online geweest op een mobiel apparaat. Geen wonder dat Facebook continue probeert een betere mobiele ervaring te bieden aan gebruikers. Er zijn twee belangrijke updates in de weergave van advertenties:
Een voorbeeld hiervan zie je hieronder.
Een paar tips bij het maken van je Facebook advertenties:
Heb je hulp nodig bij het maken van Facebook-campagnes en -advertenties? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Schrijf je in voor onze nieuwsflits en ontvang maandelijks een update met onze laatste blogs en updates!