Vrijdag 12 januari vieren we feest (blog 2 van 5)

9 januari 2018

Maar niet omdat klanten ons beoordelen met een 8,4.

Uit het klanttevredenheidsonderzoek van afgelopen zomer is gebleken dat onze klanten blij zijn. Alle onderdelen binnen de samenwerking, van contactfrequentie tot kennisniveau, worden beoordeeld met een 8 of hoger. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee, daar doen we het voor. Dag in dag uit zetten we ons hard in om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen.

Goed, vrijdag hebben we dus iets moois te vieren. Het mooie cijfer dat klanten ons geven is het niet, maar nu we er toch over schrijven: In ons vak is er niets mooier dan een blije klant. Het geeft energie, je bekijkt ‘s avonds de campagne-resultaten, rijdt met alle liefde naar Brabant voor een afspraak. We zijn dan ook blij met de cijfers die klanten ons hebben gegeven.

Alleen hosanna is het natuurlijke niet; ook wij hebben wel eens een project waarbij het een en ander minder soepel loopt. Met hoeveel techniek en data we ook werken, we zijn mensen en werken met mensen. Soms is de klik er niet, zijn de resultaten onvoldoende (we hebben geen grote rode knop) of wordt er een aanbesteding opgetuigd (verplicht bij semi-overheid, niet helemaal ons ding). Een dergelijk project is onze eer te na, we zullen er keihard aan werken om de klant zo goed mogelijk te bedienen.

De cijfers die klanten ons gaven medio 2016:

Een portret van onze klanten

Voor een aantal klanten hebben we een portret geschreven op ons blog. Onze klanten zijn onze ambassadeurs, er is geen betere reclame dan het delen van de geboekte resultaten en ervaringen van klanten. Mocht je ze nog eens willen lezen, bij deze een overzicht:

Hulp aan 10.000 kinderen door Kinderen van de Voedselbank:

Kinderen van de Voedselbank

Google Shopping omzetgroei van +254% voor Kaartje2go:

Kaartje2go

197% conversiegroei voor V-Kam Education:

V-Kam Education

HUB, de wereld over met Groningen Airport Eelde:

Groningen Airport Eelde

Forse groei in vindbaarheid en leads voor Broekhuis

Broekhuis

Google Shopping omzetgroei voor CareForSkin van 299%

Care for Skin & The Alpha Men

Tot vrijdag!

Van de 392 cijfers die zijn “uitgedeeld” lag 96,94% op een 7 of hoger. En 83,42% boven een 8. We danken onze klanten voor hun betrokkenheid en mooie samenwerking! En tot vrijdag, hebben een nieuwtje 🙂

Gerelateerde berichten

Hostnet ready for launch

De Google Ads-accounts van Hostnet zijn in de loop van de jaren fors uitgebouwd. Nu is er behoefte aan structuur en het benutten van nieuwe […]

Rocket Digital en de NFK gaan samenwerken

volg ons op