Website-bezoekers genereren een schat aan waardevolle data. Deze data kunnen we meten, analyseren en rapporteren met behulp van Web Analytics.
Veruit de meestgebruikte Web Analytics tool is Google Analytics (GA). GA is zeer eenvoudig te connecten met andere producten van Google, denk aan Google Ads en Google Search Console en wordt gratis ter beschikking gesteld door Google.
Het zuiver doormeten van je website is de basis van alle online marketing inspanningen. In de steeds veranderende digitale wereld is snel anticiperen en je website en campagnes continue blijven optimaliseren een vereiste. Optimaliseren doe je op basis van data. Google Analytics verzamelt een heel arsenaal aan gegevens:
Met behulp van de juiste instellingen (doelen, e-commerce tracking, event tracking, filters) wordt de data helder gepresenteerd. Analyse van deze data is van onschatbare waarde voor het bepalen je online marketing activiteiten en voortdurende verbetering van je website.
We zetten de data om in bruikbare en relevante informatie. Zodat je er wat mee kunt. Zodat je het kunt gebruiken om je bedrijf te laten groeien. Het account wordt ingericht aan de hand van een duidelijk meetplan, bestaande uit vijf heldere stappen:
Een zeer betrokken en kundige specialist. No-nonsense mentaliteit en to the point communicatie. Samenwerken doen we op basis van succes en tevredenheid; geen langdurige contracten maar focus op de groei van jouw business.
Wil je weten waarom meer dan 100 klanten met ons samenwerken? Lees over onze identiteit en klanten.